Η Logigraf ιδρύθηκε το 1968 στη Θεσσαλονίκη και έχει καθιερωθεί στη Βόρεια Ελλάδα και στη Θεσσαλία ως ηγέτης στην αγορά χαρτικών ειδών.
Έχοντας μπει δυναμικά στο χώρο του τετραδίου, η Logigraf ήθελε να επικοινωνήσει το λανσάρισμα των τετραδίων σπιράλ αλλά και να κάνει γνωστό το brand σε όλη την Ελλάδα μέσα από μία τηλεοπτική και digital καμπάνια.
Με στόχο την αύξηση του awareness απευθυνθήκαμε κυρίως στους νέους δημιουργώντας ένα σύντομο 3D σποτ όπου μοναδικός πρωταγωνιστής είναι το τετράδιο ως πολύτιμο αξεσουάρ lifestyle.
Η μουσική τα λέει όλα: No one can do it like they do it!