Τρία στοιχεία έχουν επικρατήσει στο μυαλό του καταναλωτή όσον αφορά την οπτική ταυτότητα της γνωστής ρετσίνας: το ανθρωπάκι με το κλειδί στο λογότυπο, το εμβληματικό μπουκάλι και το χαρακτηριστικά εμπορικό πράσινο χρώμα της ετικέτας.
Σαν ένα κόμικ που περνάει μπροστά από τα μάτια μας, βλέπουμε το ανθρωπάκι να σηκώνει το ποτήρι και να στέλνει ευχές καθώς ταξιδεύει στους δρόμους της Θεσσαλονίκης πάνω σε λεωφορεία που ντύθηκαν με το χρώμα της μάρκας που παραπέμπει στο πράσινο του πεύκου.