Κληθήκαμε να σχεδιάσουμε την ετικέτα της premium ρετσίνας που παράχθηκε και συσκευάστηκε ειδικά για το μεγάλο φιλανθρωπικό gala “Blue Dream” που διοργανώθηκε στα Hamptons της Νέας Υόρκης από την Ι. Αρχιεπισκοπή Αμερικής.
Αποστολή μας ήταν, αφενός, να ρετουσάρουμε την εμβληματική ετικέτα διατηρώντας τα χαρακτηριστικά της στοιχεία και αφετέρου να αναβαθμίσουμε την εικόνα του προϊόντος ως “premium”.
Επιλέχθηκε ένα μακρόστενο μπουκάλι, η ετικέτα μεγάλωσε και κόπηκε δημιουργώντας το αρχικό γράμμα Μ του brand.
Ενώ «ελαφρύναμε» την ετικέτα, αφαιρώντας περιττά σύμβολα και πληροφορίες, κρατήσαμε τα οπτικά στοιχεία με τα οποία ταυτίζεται διαχρονικά η Μαλαματίνα, δηλαδή το κλασσικό ανθρωπάκι με το κλειδί και τη γραμματοσειρά.